13 Ağustos 2009 Perşembe

doğum günü

bugün çok sevdiğim arkadaşımın doğum günü doğum günün kutlu olsun canım.gerçi o çok önemsemiyor hatta kutlamak bile istemiyor ama ben farklı düşünüyorum ondan, çok seviyorum
hediye almayı neyse ben de evdeyim .dün mustafa sandalın konseri vardı çok sevmem onu ama performansı ve şarkıları çok iyiydi hatta kasetini almayı bile düşündüm .ortam çok güzeldi deniz kenarında dalgalı bir deniz ve romantik şarkılar ,arasıra dalgalar o kadar hızlanıyorduki bize kadar geliyordu serpintileri kısaca her şey güzeldi .konser bitince sahilde çay bahçesine oturup çay içtim eve döndüm.
bu arada çılgın türkler ve bugünün saraylısı adlı romanları bitirdim.çılgın türkler müthiş mutlaka okunmalı fedakarlık ve vatanseverlik ne demek anlıyor insan bugünün saraylısı ise okunabilirde okunmayabilirde fikir belirtmiyeceğim biraz dar kafalı düşünce ürünü geldi bana
şimdide mülksüzleri okuyorum biraz ağır ilerliyor fikirlerimi okudukça sizinle paylaşacağım .sizlerle desemde okuyucu kitlemde tek isim var aydil başka okuyucu edinemedim o da olur değilmi
görüşmek üzere

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder